Ik wil het leven mooier maken, niet meer maar beter en creatief.
Ik wil het leven mooier maken, niet meer maar beter en creatief.
Ik geloof dat we in een transformationeel tijdperk zitten. Volgens de Westerse wereld voorspelden de Maya’s in 2012 het einde van de wereld. Dat was niet zo. We zijn er nog. Maar eigenlijk voorspelden zij de overgang, de transformatie, naar een ander tijdperk waarbij het niet om ‘meer’ maar om ‘beter’ gaat. Ik geloof daarin en wil het leven mooier maken. Mooier in de zin van creatief omdat dat de zinnen op een andere manier prikkelt. Het verbreedt je horizon, geeft je een andere kijk op de wereld. Mooier in de zin van duurzaam omdat de bronnen uitputtelijk zijn en we op een liefdevolle manier mogen zorgen voor elkaar en onze wereld. Mooier in de zin van innovatie omdat dat duurzaamheid borgt, het leuk is om je te blijven ontwikkelen, het nieuwe mogelijkheden biedt waarvan we de behoefte nog niet kenden en het de transformatie mogelijk maakt.
Het leven mooier maken doe je door het samen te doen, de verbinding met elkaar aan te gaan. Van onderop. Kleine schakels die met elkaar in verbinding staan en uiteindelijk het verschil gaan maken!
Ik geloof dat we in een transformationeel tijdperk zitten. Volgens de Westerse wereld voorspelden de Maya’s in 2012 het einde van de wereld. Dat was niet zo. We zijn er nog. Maar eigenlijk voorspelden zij de overgang, de transformatie, naar een ander tijdperk waarbij het niet om ‘meer’ maar om ‘beter’ gaat. Ik geloof daarin en wil het leven mooier maken. Mooier in de zin van creatief omdat dat de zinnen op een andere manier prikkelt. Het verbreedt je horizon, geeft je een andere kijk op de wereld. Mooier in de zin van duurzaam omdat de bronnen uitputtelijk zijn en we op een liefdevolle manier mogen zorgen voor elkaar en onze wereld. Mooier in de zin van innovatie omdat dat duurzaamheid borgt, het leuk is om je te blijven ontwikkelen, het nieuwe mogelijkheden biedt waarvan we de behoefte nog niet kenden en het de transformatie mogelijk maakt.
Het leven mooier maken doe je door het samen te doen, de verbinding met elkaar aan te gaan. Van onderop. Kleine schakels die met elkaar in verbinding staan en uiteindelijk het verschil gaan maken!
Ik ben een senior Marketing Communicatie Specialist met oog voor conversie én merk. Ik zet de klant centraal en denk zowel creatief als commercieel. Ik geloof daarnaast in crossmedia inzet. Ik heb een brede marketingcommunicatie achtergrond variërend van tv, video, radio, online, social media, CRM, print, events tot partnerships inclusief media-inkoop en sta het meest in mijn kracht als marketingcommunicatiemanager, campagne- of projectmanager. Dit betekent dat ik een campagne van A tot Z manage, vanaf het maken van de plannen tot en met de executie en eindevaluatie of het team hierop aanstuur. Door meer dan 10 jaar ervaring bij A-merken als Renault, Volkswagen, Sanoma, vtwonen en Suzuki ben ik breed inzetbaar.
De manier waarop ik dit doe is met enthousiasme en drive voor het vakgebied. Ik inspireer teams en bureaus. Ik wakker de creativiteit, innovativiteit en ideeën aan, kan vanuit verschillende invalshoeken naar plannen kijken en de goede vragen stellen die zorgen voor een 360 graden geïntegreerd en consistent plan. Goed doordacht, kwalitatief en vernieuwend. In dit plan is het belangrijk dat mensen met het merk in verbinding staan. Die binding zorgt ervoor dat mensen in beweging gezet worden en zich daarom liever met jouw merk associëren.
Ik ben een senior Marketing Communicatie Specialist met oog voor conversie én merk. Ik zet de klant centraal en denk zowel creatief als commercieel. Ik geloof daarnaast in crossmedia inzet. Ik heb een brede marketingcommunicatie achtergrond variërend van tv, video, radio, online, social media, CRM, print, events tot partnerships inclusief media-inkoop en sta het meest in mijn kracht als marketingcommunicatiemanager, campagne- of projectmanager. Dit betekent dat ik een campagne van A tot Z manage, vanaf het maken van de plannen tot en met de executie en eindevaluatie of het team hierop aanstuur. Door meer dan 10 jaar ervaring bij A-merken als Renault, Volkswagen, Sanoma, vtwonen en Suzuki ben ik breed inzetbaar.
De manier waarop ik dit doe is met enthousiasme en drive voor het vakgebied. Ik inspireer teams en bureaus. Ik wakker de creativiteit, innovativiteit en ideeën aan, kan vanuit verschillende invalshoeken naar plannen kijken en de goede vragen stellen die zorgen voor een 360 graden geïntegreerd en consistent plan. Goed doordacht, kwalitatief en vernieuwend. In dit plan is het belangrijk dat mensen met het merk in verbinding staan. Die binding zorgt ervoor dat mensen in beweging gezet worden en zich daarom liever met jouw merk associëren.
MIJN KERNVAARDIGHEDEN ZIJN:
ERVARING OP HET GEBIED VAN:
ERVARING BIJ:
MIJN WAARDEN ZIJN:
MIJN KERNKWALITEITEN ZIJN:
Ook ben ik resultaatgedreven, kritisch en met visie.
TALEN:
Ik heb over de hele wereld gereisd en gewoond. Daarom spreek ik:
IK WORDT BLIJ VAN CREATIEF BEZIG ZIJN.
Ik maak:
Ik houd van:
Ik houd enorm van:
MIJN KERNVAARDIGHEDEN ZIJN:
ERVARING OP HET GEBIED VAN:
ERVARING BIJ:
MIJN WAARDEN ZIJN:
MIJN KERNKWALITEITEN ZIJN:
Ook ben ik resultaatgedreven, kritisch en met visie.
TALEN:
Ik heb over de hele wereld gereisd en gewoond. Daarom spreek ik:
IK WORDT BLIJ VAN CREATIEF BEZIG ZIJN.
Ik maak:
Ik houd van:
Ik houd enorm van: