OVER MIJ

Ik wil het leven mooier maken, niet meer maar beter en creatief.

OVER MIJ

Ik wil het leven mooier maken, niet meer maar beter en creatief.

jutta_portret_munchen

 VISIE

Ik geloof dat we in een transformationeel tijdperk zitten. Volgens de Westerse wereld voorspelden de Maya’s in 2012 het einde van de wereld. Dat was niet zo. We zijn er nog. Maar eigenlijk voorspelden zij de overgang, de transformatie, naar een ander tijdperk waarbij het niet om ‘meer’ maar om ‘beter’ gaat. Ik geloof daarin en wil het leven mooier maken. Mooier in de zin van creatief omdat dat de zinnen op een andere manier prikkelt. Het verbreedt je horizon, geeft je een andere kijk op de wereld. Mooier in de zin van duurzaam omdat de bronnen uitputtelijk zijn en we op een liefdevolle manier mogen zorgen voor elkaar en onze wereld. Mooier in de zin van innovatie omdat dat duurzaamheid borgt, het leuk is om je te blijven ontwikkelen, het nieuwe mogelijkheden biedt waarvan we de behoefte nog niet kenden en het de transformatie mogelijk maakt.

Het leven mooier maken doe je door het samen te doen, de verbinding met elkaar aan te gaan. Van onderop. Kleine schakels die met elkaar in verbinding staan en uiteindelijk het verschil gaan maken!

 

 VISIE

Ik geloof dat we in een transformationeel tijdperk zitten. Volgens de Westerse wereld voorspelden de Maya’s in 2012 het einde van de wereld. Dat was niet zo. We zijn er nog. Maar eigenlijk voorspelden zij de overgang, de transformatie, naar een ander tijdperk waarbij het niet om ‘meer’ maar om ‘beter’ gaat. Ik geloof daarin en wil het leven mooier maken. Mooier in de zin van creatief omdat dat de zinnen op een andere manier prikkelt. Het verbreedt je horizon, geeft je een andere kijk op de wereld. Mooier in de zin van duurzaam omdat de bronnen uitputtelijk zijn en we op een liefdevolle manier mogen zorgen voor elkaar en onze wereld. Mooier in de zin van innovatie omdat dat duurzaamheid borgt, het leuk is om je te blijven ontwikkelen, het nieuwe mogelijkheden biedt waarvan we de behoefte nog niet kenden en het de transformatie mogelijk maakt.

Het leven mooier maken doe je door het samen te doen, de verbinding met elkaar aan te gaan. Van onderop. Kleine schakels die met elkaar in verbinding staan en uiteindelijk het verschil gaan maken!

 

MENSEN MOETEN IN VERBINDING STAAN MET EEN MERK

Ik ben een senior Marketing Communicatie Specialist met oog voor conversie én merk. Ik zet de klant centraal en denk zowel creatief als commercieel. Ik geloof daarnaast in crossmedia inzet. Ik heb een brede marketingcommunicatie achtergrond variërend van tv, video, radio, online, social media, CRM, print, events tot partnerships inclusief media-inkoop en sta het meest in mijn kracht als marketingcommunicatiemanager, campagne- of projectmanager. Dit betekent dat ik een campagne van A tot Z manage, vanaf het maken van de plannen tot en met de executie en eindevaluatie of het team hierop aanstuur. Door meer dan 10 jaar ervaring bij A-merken als Renault, Volkswagen, Sanoma, vtwonen en Suzuki ben ik breed inzetbaar.

De manier waarop ik dit doe is met enthousiasme en drive voor het vakgebied. Ik inspireer teams en bureaus. Ik wakker de creativiteit, innovativiteit en ideeën aan, kan vanuit verschillende invalshoeken naar plannen kijken en de goede vragen stellen die zorgen voor een 360 graden geïntegreerd en consistent plan. Goed doordacht, kwalitatief en vernieuwend. In dit plan is het belangrijk dat mensen met het merk in verbinding staan. Die binding zorgt ervoor dat mensen in beweging gezet worden en zich daarom liever met jouw merk associëren.

MENSEN MOETEN IN VERBINDING STAAN MET EEN MERK

Ik ben een senior Marketing Communicatie Specialist met oog voor conversie én merk. Ik zet de klant centraal en denk zowel creatief als commercieel. Ik geloof daarnaast in crossmedia inzet. Ik heb een brede marketingcommunicatie achtergrond variërend van tv, video, radio, online, social media, CRM, print, events tot partnerships inclusief media-inkoop en sta het meest in mijn kracht als marketingcommunicatiemanager, campagne- of projectmanager. Dit betekent dat ik een campagne van A tot Z manage, vanaf het maken van de plannen tot en met de executie en eindevaluatie of het team hierop aanstuur. Door meer dan 10 jaar ervaring bij A-merken als Renault, Volkswagen, Sanoma, vtwonen en Suzuki ben ik breed inzetbaar.

De manier waarop ik dit doe is met enthousiasme en drive voor het vakgebied. Ik inspireer teams en bureaus. Ik wakker de creativiteit, innovativiteit en ideeën aan, kan vanuit verschillende invalshoeken naar plannen kijken en de goede vragen stellen die zorgen voor een 360 graden geïntegreerd en consistent plan. Goed doordacht, kwalitatief en vernieuwend. In dit plan is het belangrijk dat mensen met het merk in verbinding staan. Die binding zorgt ervoor dat mensen in beweging gezet worden en zich daarom liever met jouw merk associëren.

 

MIJN KERNVAARDIGHEDEN ZIJN:

  • Marketingcommunicatie in de breedte
  • 360 graden geïntegreerde samenwerkingen met media-exploitanten en merken.
  • Social media opzetten, implementeren en integreren binnen de organisatie.
  • Sturen op houding, gedrag en communicatie binnen het team en de organisatie.

ERVARING OP HET GEBIED VAN:

  • Campagne management:
    • TV
    • Video
    • Radio
    • Print
    • Online
    • Social media
    • (Branded) content
    • POS materialen
    • CRM
    • Huis-aan-huis folders
  • Brandmanagement
  • Projectmanagement
  • Activaties
  • Samenwerkingen met media-exploitanten
  • Media-inkoop.

ERVARING BIJ:

  • Renault
  • Auto.nl
  • Volkswagen
  • Sanoma
  • vtwonen
  • Suzuki

MIJN WAARDEN ZIJN:

  • Leven vanuit mijn hart, in verbinding met mezelf en anderen
  • Authenticiteit
  • Gedrevenheid
  • Avontuur
  • Respect.

MIJN KERNKWALITEITEN ZIJN:

  • Durf
  • Wilskracht
  • Enthousiasme
  • Creativiteit
  • Oprechtheid.

Ook ben ik resultaatgedreven, kritisch en met visie.

TALEN:

Ik heb over de hele wereld gereisd en gewoond. Daarom spreek ik:

  • Nederlands
  • Engels
  • Frans
  • Spaans
  • Duits, Grieks, Japans beginnend.

IK WORDT BLIJ VAN CREATIEF BEZIG ZIJN. 

Ik maak:

  • Schilderijen en tekeningen
  • Keramiek
  • Muurschilderingen.

Ik houd van:

  • Kunst
  • Speel piano
  • Ben graag buiten
  • Klimmen
  • Yoga.

Ik houd enorm van:

  • Lekker eten
  • Bakken.

 

MIJN KERNVAARDIGHEDEN ZIJN:

  • Marketingcommunicatie in de breedte
  • 360 graden geïntegreerde samenwerkingen met media-exploitanten en merken.
  • Social media opzetten, implementeren en integreren binnen de organisatie.
  • Sturen op houding, gedrag en communicatie binnen het team en de organisatie.

ERVARING OP HET GEBIED VAN:

  • Campagne management:
    • TV
    • Video
    • Radio
    • Print
    • Online
    • Social media
    • (Branded) content
    • POS materialen
    • CRM
    • Huis-aan-huis folders
  • Brandmanagement
  • Projectmanagement
  • Activaties
  • Samenwerkingen met media-exploitanten
  • Media-inkoop.

ERVARING BIJ:

  • Renault
  • Auto.nl
  • Volkswagen
  • Sanoma
  • vtwonen
  • Suzuki

MIJN WAARDEN ZIJN:

  • Leven vanuit mijn hart, in verbinding met mezelf en anderen
  • Authenticiteit
  • Gedrevenheid
  • Avontuur
  • Respect.

MIJN KERNKWALITEITEN ZIJN:

  • Durf
  • Wilskracht
  • Enthousiasme
  • Creativiteit
  • Oprechtheid.

Ook ben ik resultaatgedreven, kritisch en met visie.

TALEN:

Ik heb over de hele wereld gereisd en gewoond. Daarom spreek ik:

  • Nederlands
  • Engels
  • Frans
  • Spaans
  • Duits, Grieks, Japans beginnend.

IK WORDT BLIJ VAN CREATIEF BEZIG ZIJN. 

Ik maak:

  • Schilderijen en tekeningen
  • Keramiek
  • Muurschilderingen.

Ik houd van:

  • Kunst
  • Speel piano
  • Ben graag buiten
  • Klimmen
  • Yoga.

Ik houd enorm van:

  • Lekker eten
  • Bakken.

Say hello:  jutta@juttacommunicatie.nl  |  +31628262581  

iconmonstr-email-10-72
iconmonstr-phone-8-72
iconmonstr-linkedin-4-72